Skip to main content

Belaukiant Kalėdų senelio

Šiemet buvau beveik gera, beveik, tai vadinasi nebeviltiškai dora, tad nusipelniau daug, daug dovanų per Kalėdas.

Pirmas laiškas Kalėdų seneliui:

Mielas, senas, barzdotas seneli,

rašau tau laišką, nes tikiuosi iš tavęs daug. Daug mielų, šiltų dovanų, kurios skirtos tik man. Rezervuok seneli savo snieguoles, kurios rankdarbiais užsiima, rezervuok savo nykštukų brigadą, nes dovanų noriu mielų.
Seneli, kad teisingai viską suprastum iš pirmo karto, pateikiu tau sąrašą, iš kurio galima rinktis:
 - pirma vieta. Pirmą vietą užėmė mano šioks toks pasinešimas kepti, virti ir šiaip sukiotis virtuvėje. Tas daiktas vadinasi KitchenAid. Seneli, tu gali :)
- antra vieta iš seneli tu gali - žoliapjovė. Tokia didelė, pusiau traktoriukas. Sėdžiu, vairą siukoju, žolė tyška į šonus, per pusvalandį visa žolė sugula, aš guliu hamake ir knygą skaitau.
- trečia vieta irgi iš seneli tu gali serijos :). Pirties įrengimas, kambario remontas. Seneli, gal tu turi kokių draugų ar pusbrolių, kurie dar visai jauni ir gali per vieną dieną ir be dulkių padaryti kambario remontą? Dar gali turi seneli tokių vyresnių vyrukų, kurie sugebėtų pirtelę įrengti? Dar gal kokių kitokių vyrukų turi, kurie apie vandentiekį kaime nutuokia? O gal dar turi kokių pažįstamų, kurie namukus mėgsta nušviesti ir nudažyti?
- visos kitos vietos - visas sąrašas daiktų sukiotis kaime, visi rankų darbo mieli daiktai, kuriuos aš pamažėl imu vertinti :) Nuo šito punkto gal ir vertėjo laišką pradėti :)


Seneli, aš tavim pasitikiu, neapvilk manęs. Per Kalėdas už dovanas padainuosiu ar pašoksiu :)

Comments

  1. Kadangi senelis perskaitęs pageidavimų sąrašą nuvirto nuo kėdės, tai ilgesnį komentarą parašys vėliau, kai atsigaus, o šiuo metu pyksta, kad kai kurie negeri vaikučiai nusižiūri idėjas apie laiškus seneliui ir jas pirmi įgyvendina :) :) :)

    ReplyDelete

Post a Comment